اتصال از طريق:اينترنت
۱۳۹۶/۰۱/۰۷

ارسال پيشنهادات و انتقادات به مديران

توجه:

     1- در اين روش فرستنده پيام مشخص نمي شود و پيام به صورت "ناشناس" ارسال مي شود بنا بر اين پيگيري مشکلات فردي  براي گيرنده مقدور نمي باشد  اگر مي خواهيد گيرنده پيام اسم شما را مشاهده کند يا پيام شما نيازمند پاسخ و پيگيري مي باشد لازم است به سيستم وارد شويد و از طريق لينک "پيامها" اقدام نمائيد.

     2- براي جلوگيري از اتلاف وقت مديران دانشگاه و نتيجه بخش بودن اقدام خودتان  از تکرار پيام پرهيز و در انتخاب گيرنده دقت کافي را مبذول نمائيد.

     3- سعي کنيد حوزه پيشنهاد يا انتقاد خود را تشخيص دهيد و پيام را براي معاونت همان حوزه ارسال داريد.

      4- پس از ارسال پيام "شماره پيگيري و رمزعبور" در اختيار شما قرار خواهد گرفت از طريق اين شماره بدون نياز به ورود به سيستم و بصورت نا شناس مي توانيد وضعيت آنرا پيگيري کنيد و جواب آنرا مشاهده کنيد. 

تاريخ :
۱۳۹۶/۰۱/۰۷
فرستنده پيام : ناشناس
گيرنده پيام :
عنوان پيام :
متن پيام :